iF
iF

Tv Reklam Ajansı

Tv Reklam Ajansı

Günümüz şartlarında dijital medyanın önemi her ne kadar artış gösterse de TV mecrasının karşısında hâlâ yeteri kadar büyük olan başka bir mecra bulunmamaktadır. Dünya geneline bakacak olursak yapılan araştırmalar, en etkili reklam mecrasının televizyon olduğu yönündedir. Televizyon reklamları hızlı bir şekilde artan ivmesiyle, dünyada en çok reklam harcaması yapılan mecra olarak yerini korumaktadır. Ülkemizde de reklam harcamaları konusunda % 58.7 ile televizyon reklamları ilk sırada yer almaktadır.

TV reklamları; erişimi en fazla olan, itibarlı, diğer reklam mecralarına oranla algı ve seçiciliği yüksek, sanıldığı kadar yüksek meblağlı olmayan, doğru planlama ile bir günde bile markayı zirveye taşıyacak kadar etkili bir platformdur.


 

Ankara TV Reklam Ajansları

 

Ankara TV reklam ajansları arasında güçlü duruşuyla yerini alan Pandora, başarılı ivmesiyle markaların doğru planlama ile reklam çalışmalarını yürütmektedir. Televizyon mecrasında yerini almak isteyen markalara doğru planlama raporları hazırlayarak, hedef kitle belirlemenin ardından bütçe analizleri oluşturan Pandora Ajans, doğru stratejileri ile markaları zirveye taşımaya devam etmektedir.

 

Her mecrada olduğu gibi televizyon mecrasında da bütçenin planlı bir şekilde doğru hedef kitleye göre planlanması oldukça önemlidir. TV reklam ajanslarının en önemli görevlerinden bir tanesi, markanın hedef kitlesini doğru bir şekilde analiz etmekten geçmektedir. İzleyicinin gelir seviyesi, cinsiyeti, yaşı, eğitim seviyesi, demografik yapısı, bu analizi gerçekleştirmede önemli bir yer tutmaktadır. Planlamaların yapılmasının ardından hedef kitlesi belirlenen markaya özel program ve kanal listesi sunulur. Hangi saatte hangi programda hangi TV reklam türü ile çıkacağının analizlerinin yapılmasından sonra marka, başarılı reklam çalışması ile TV mecrasında yüzünü gösterir. Yapılan yanlış çalışmalar ne yazıkki zaman, maddi ve prestij kaybı olarak hem ajansa hem de müşterilere geri dönmektedir. Pandora Reklam Ajansı, bu planlamada doğru ve stratejik bir raporlama ile müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutması ile Ankara TV reklam ajansları arasında yerini zirvede tutmaktadır.

 

TV Reklam Ajansları

 

Rakamlarla TV reklamlarının başarısına bakacak olursak, ülkemizde yapılan çalışmalarda doğru planlama ile yüksek ölçüde TV reklamlarından başarı sağlandığını görebilmekteyiz. Çünkü araştırmalar göre:

 

                    25-34 ve 35-44 yaş grupları arasında televizyon izleme oranı oldukça yüksek.

                    Günde en az 1 saat izleyen nüfusumuzun %84 gibi büyük bir oranı, ortalama 45’e yakın reklam izliyor.

                    Televizyon izleyenlerin %79’u TV reklamlarının, markanın kalite algısını etkilediğini düşünüyor.

                    Televizyon izleyicilerinin %66’sı, TV reklamlarının en az programlar kadar ilgi çekici olduğunu söylüyor.

                    TV’de görünen reklamların alışverişi etkilediği nüfus oranı ise gayet yüksek: %76

 

Dünyada var olan reklam türleri içerisinde, değerini asla kaybetmeyen ve dijital reklam modelleriyle de entegreli kullanılabilen TV reklamları ile markanıza değer katın. TV reklam ajanslarından biri olan Pandora Ajans ile TV reklam çalışmalarınızda çözüm ortağı olmak için bize ulaşın.